Wil jij graag blijvend en snel afvallen? Je beter in je vel voelen? Gelukkiger zijn en barstensvol energie zitten?

Wil jij eindelijk ook eens;

  • Meer dan 3 kilo afvallen en dat het liefst zo snel mogelijk?
  • Zelfverzekerder door het leven gaan?
  • Je energieker en fitter voelen?
  • Gezondheidsrisico’s door de overtollige kilo’s omlaag brengen?
  • Je niet langer beperkt voelen door je overgewicht?

Dan ben je hier op de juist plek. Op deze website ga jij ontdekken met welke methodes je zo snel mogelijk af kunt vallen.  Met deze methodes zijn al ruim 30.000 Nederlanders afgevallen, met een gemiddelde van 6 kilo vet per week. Denk je maar eens in wat dat voor jou kan betekenen…

Op dit moment heeft 50% van de Nederlanders last van overgewicht en het wordt steeds belangrijker om iedereen te leren wat een gezonde levenswijze is die resulteert in een slank en fit lichaam. Het is natuurlijk fijn om snel gewicht te verliezen met een crash dieet, maar het resultaat op de lange termijn is ook erg belangrijk. Met alle tips, trucs en methodes op deze website hoop ik je op weg te helpen naar een gezonder, fitter en slanker lichaam!

Hoe kan ik snel afvallen?

Heb je behoefte aan hulp bij het afvallen? Afvallen op zich is niet heel moeilijk, maar voor veel mensen is het een probleem om na het afvallen op gewicht te blijven of niet te maken te krijgen met het jojo-effect. Ook als je een langdurig resultaat wilt bereiken, is snel afvallen mogelijk. Met name het reduceren van het aantal calorieën dat je tot je neemt is hierbij belangrijk.

Hoe ga je met calorieën om?

Per dag heb je een aantal calorieën nodig om in leven te blijven. Voor mannen ligt dat aantal hoger dan bij vrouwen. Respectievelijk 2500 tegenover 2000 calorieën per dag. Dit zijn echter gemiddelde waarden. Bij zeer actieve mensen ligt deze waarde hoger en bij inactieve mensen juist lager. Als je je gewicht stabiel wilt houden moet je zorgen dat je precies evenveel calorieën via je voeding binnenkrijgt als dat je verbruikt. Je hebt dan geen tekort of overschot aan calorieën en je gewicht zal stabiel blijven.

Krijg je ineens te weinig calorieën binnen, dan zal het lichaam op een andere manier aan energie moeten komen.  Het opgeslagen vet wordt dan als energiebron gebruikt om het tekort aan calorieën te compenseren. Hoe kun je dit nu in jouw voordeel gebruiken? Als jij in plaats van 2000 calorieën ineens naar 1500 calorieën gaat, zal je lichaam je opgeslagen vet om gaan zetten in energie en zul je af gaan vallen. Een dieet dat affiniteit heeft met dit principe is het ziekenhuisdieet.

Waarom zijn snel afvallen en blijvend gewicht verliezen vaak geen succesvolle combinatie?

Veel mensen zijn in staat om snel veel gewicht te verliezen, maar ze kunnen dit nieuwe lichaamsgewicht niet vasthouden. In praktijk komen de verloren kilo’s vaak weer terug. Hoe komt dat nu precies? Wat zijn de oorzaken van deze terugvallen?

  1. Diëten zijn tijdelijk. Tijdens het volgen van een dieet veranderen mensen hun eetpatroon, zijn ze heel gemotiveerd om af te vallen en gooien zij hun hele leven om, om maar zo snel mogelijk af te vallen. Een dieet verandert het eetpatroon vaak vrij radicaal. Als het dieet dan afgelopen is vallen deze mensen in een gat. Welk eetpatroon moeten ze nu toepassen? Vaak valt men dan weer terug op het oude, vaak ongezonde eetpatroon, waardoor het verloren gewicht binnen korte tijd weer terug is. Het kan zelfs het jojo-effect als gevolg hebben!
  2. Van diëten krijg je honger. Je volgt een vrij extreem dieet, waar je wel snel mee af zult vallen, maar je hebt wel gedurende de dag honger. De eerste paar dagen lukt het je nog wel dit vol te houden, maar na een paar dagen wordt het steeds moeilijker. Het pakken van een snack of een ander ongezond tussendoortje ligt dan erg voor de hand. Vaak blijft het dan niet bij een koekje, maar neem je er vijf of eet je een hele zak chips. Kies liever voor een dieet dat wat langer duurt, maar minder extreem is en voorkomt dat je eetbuien krijgt.
  3. Door een dieet te volgen leer je niet wat gezond en ongezond is. Je krijgt geen kennis en inzicht in de type voedingsmiddelen die je moet eten als je gezond wilt leven, maar je doet gewoon wat je voorgeschreven krijgt. Het is veel belangrijker om te leren hoeveel je mag eten, welke voedingsmiddelen juist eiwitten, vetten en/of suikers bevatten.

Hoe kun je op gezonde wijze snel afvallen?

Er zijn verschillende manieren om op gezonde wijze snel af te vallen;

snel afvallenAllereerst kun je je voeding aanpassen en minder calorieën binnen krijgen. Hierdoor heeft je lichaam te maken met een tekort waardoor het je vetreserves aan zal gaan spreken.  Belangrijk hierbij is dat je precies de juiste hoeveelheid calorieën zoekt waarbij je het nog vol kunt houden en niet op cruciale momenten voor een ongezonde snack gaat.

Je zou ook meer kunnen gaan bewegen, ofwel je calorieverbruik opschroeven. Ook dan krijgt je lichaam met een tekort te maken, wat het zal proberen te voorkomen door je vetopslag aan te spreken. Ga bijvoorbeeld meer sporten en verbrand tot wel 500 calorieën extra per dag.

Uiteraard kun je bovenstaande methodes ook combineren. Snel afvallen gaat dan nog makkelijker omdat je het probleem op 2 effectieve manieren aanpakt. Voordeel hiervan is dat het resultaat vaak langduriger is dan bij mensen die alleen maar meer gingen verbranden of minder gingen eten. Snel afvallen op deze manier is dan ook het gemakkelijkst.

Wat is jouw ideale hoeveelheid calorieën?

Het is belangrijk vast te stellen hoeveel calorieën je per dag mag eten om je streefgewicht te bereiken. Dit hangt ook samen met de hoeveelheid beweging die je per dag hebt. Stel hiervoor een plan op waarin je vastlegt wat je dagelijks eet en hoeveel beweging je hebt. Als je snel wilt afvallen moet je opletten dat je niet een te laag calorie niveau als doel stelt, omdat je dit waarschijnlijk niet vol kunt houden.

Als je dat hebt vastgesteld ben je er nog niet helemaal. Calorieën komen immers van voeding af, maar het maakt wel uit of de calorieën afkomstig zijn van 6 appels of een punt taart. De totale hoeveelheid calorieën zal weinig verschillen, maar de voedingswaarde daarentegen wel. Je kunt dus wel snel afvallen, maar nog steeds ongezond bezig zijn.

Hoe kun jij dan wel op een gezonde wijze snel afvallen?

Snel afvallen is met verschillende methodes mogelijk, maar ze zijn lang niet allemaal goed voor de gezondheid. Wil je gezond en snel afwijzen dan verwijzen wij je graag door naar deze succesvolle methode waarmee al meer dan 15.000 Nederlanders gezond en snel zijn afgevallen en hun gewenste streefgewicht hebben bereikt.

Maak kennis met het favoriete dieet van onze bezoekers (Goed voor 3-6 kilo per week)!

Het dieet dat in 2013 uitzonderlijk goed gewaardeerd is en door meerdere autoriteiten op afslankgebied tot absoluut het beste dieet van Nederland is uitgeroepen, is het Slanker Leven Plan van Vitadis.

Als je je indenkt dat in 2013 ruim 15.000 Nederlanders aan de hand van het Slanker Leven Plan gemiddeld 3 tot 6 kilo per week zijn afgevallen is dat ook niet zo gek.

In de komende twee minuten ga jij ontdekken waarom afvallen met het Slanker Leven Plan van Vitadis zo effectief, snel, blijvend en gemakkelijk gaat.

Het Slanker Leven Plan van Vitadis is met eigenschappen zoals 3 tot 6 kilo gewichtsverlies per week, (zo goed als geen) geen hongergevoel en langdurig resultaat een dieet dat meer dan het overwegen waard is voor iedereen die nu echt eens van die overtollige kilo’s af wil.

Het geheim achter dat succes?

Vitadis weet als geen ander welke valkuilen 95% van de mensen tegenhouden om blijvend gewicht met een dieet te verliezen..

Je kent het vast wel. Na het volgen van een dieet zie je eindelijk verdwenen kilo’s er weer langzaam bij komen. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat meer dan 80% van de mensen die een dieet hebben gevolgd het gewicht dat ze toen zijn kwijt geraakt helaas toch weer aankomen. Daar stopt het echter niet mee.. Zelfs meer dan 60% van deze mensen krijgt met het jojo-effect te maken en weegt uiteindelijk zelfs meer dan voorheen.

Het aantal mensen dat echt blijvend succes boekt met een dieet is dus erg klein. Als jij dus ook blijvend van je overgewicht af wilt is het van groot belang om een afslankmethode te gebruiken waarbij de afgevallen kilo’s er ook echt afblijven.

Vitadis Health Care Nederland heeft voor iedereen die overtollige kilo’s vet willen verbranden en die kilo’s er in de toekomst ook af willen houden het Slanker Leven Plan gecreëerd.

De focus ligt op aanzienlijk resultaat op de korte termijn in combinatie met een langdurig resultaat. Dankzij een zeer goed opgebouwd dieet waarbij veel aandacht besteed wordt aan het op- en afbouwen van het dieetperiode weet het zich keer op keer te bewijzen.

vitadis voordelen

 

Wil je profiteren van de tijdelijke korting die wij je op alle Slanker Leven Plannen van Vitadis mogen geven?

Klik dan hier voor 60% korting>>

Naar aanleiding van emails van lezers die vroegen of wij weten wanneer de kortingsactie afloopt, benadrukken wij graag dat alleen Vitadis deze datum weet. Zij hebben ons aangegeven dat hun voorraad voor deze speciale actie zeer binnenkort op is. Wacht dus niet als je interesse hebt!